sobota, 26 kwietnia 2014

Rozdział 2


POV: Cam 

Poczułam jak ktoś kładzie mnie na czymś miękkim . Otworzyłam lekko oczy i zobaczyam Luk'a . Od razu wszystkie wcześniejsze wydarzenia mi się przypomniały . Chłopak szukał czegoś w szafce , dopiero teraz mu się przyjrzałam . Miał bardzo umięśnione ciało , gdy się odwrócił zobaczył że nie śpie . Uśmiechnął się przepraszająco. Podał mi koc i powiedział że jutro porozmawiamy , oczywiście wiedziałam że chce znać prawdę . Gdy chciał już wychodzić z pokoju wyskoczyłam z łóżka i złapałam go za nadgarstek . On odwrócił się zdezorientowany . Dopiero wtedy zobaczyłam jakie ma ładne oczy , takie same jak Alex . Wpatrywałam się w jego oczy tak jak on w moje . W pewnym momencie poczułam jak łzy spływają mi po policzkach . Gdy się ocknełam chciałąm je zetrzeć ale on był szybszy zrobił to za mnie . Gdy dotknął mojego policzka  przeszedł mnie przyjemny dreszcz . Chyba to poczuł bo cofnął   rękę i się uśmiechnął . Gdy się na niego spojrzałam , widziałam że patrzy mi na usta . Chciałam go pocałować , chciałam żeby był blisko mnie . Mój mózg toczył bitwę czy to zrobić czy nie . Jednak wygrałam i przerwałam tą ciszę . Pocałowałam go namiętnie  , on w lekkim szoku co robię po chwili oddał pocałunek . Położyłam ręce na jego szyi a on na moich biodrach przyciągając mnie bliżej . Wskoczyłam i oplotłam nogi wokół jego bioder . Cały czas całował mnie namiętnie , widziałam w jego oczach pożądanie . Tak zastanawiacie się teraz pewnie że jestem jakaś nie normalna , brat codziennie cię gwałci , dziś miał to zrobić jego przyjaciel ale kolega uratował cię przed nim a ty chcesz z nim iść do łóżka . Tak chcę bliskości ,ale przyjemnej dla obu stron . Chciałam to zrobić z Lukiem chociaż się za bardzo nie znamy ale wiem że by mnie nie wykorzystał. Nie zrobiłby nic brutalnego . I się nie myliłam gdy mnie położył na łóżku przestał na chwilę całować moją szyję i spojrzał na mnie .
-Napewno chcesz to zrobić , nie wiem czy powinniśmy , szczególnie ty po takich wydarzeniach ..
Nie odpowiedziałam tylko pociągnełam jego koszulkę w górę , wyrzucił ją gdzieś w kąt pokoju, a póżniej zabrał się za moją bluzkę . Poszło mu to sprawnie, po chwili byłam do połowy naga . Gdy całował moje piersi byłam po prostu w niebie , nigdy nikt nie liczył się z moimi potrzebami tylko swoimi . Luke traktował mnie jak coś delikatnego co można łatwo zepsuć lub złamać . Nikt nigdy dla mnie taki nie był . Gdy schodził na dół na mój brzuch , cały czas pieścił moje piersi . Jak nigdy miałam bardzo twarde sutki , co Luke ze mną robi ... pomyślałam . Chwilę póżniej zdjął ze mnie bardzo po woli spodnie całując nowo odkrytą skórę  . Złapałam za pasek od spodni chłopaka i po woli zaczełam zdejmować je  z pomocą chłopaka .Gdy byliśmy tylko w bieliżnie przyjrzałam się jego kaloryferowi , nie powiem miał   bardzo umięśnioną klatę , miałnawet kilka tatuaży . Szybko pozbył się mojej bielizny, a je jego . Wyciągnął z szafki nocnej paczuszkę . Otworzył ją trzęsącymi się rekoma i założył . Pocałował mnie w czoło .
-Gdyby cię bardzo bolało to mów od razu przestanę
Pokiwałam głową i pocałowałam go namiętnie  , on w tym czasie we mnie wszedł, jęknęłam z przyjemności , zaczął się we mnie poruszać . Byliśmy coraz bliżej osiągnięcia szczytu, cały czas mówił jaka jestem piękna a ja krzyczałam jego imię . Zostawiłam na jego plecach kilka ran .

 Pierwsza doszłam ja , a chwilę póżniej Luke . Opadł na moją klatkę piersiową i tak jak ja przysłuchiwał się naszym nie równym oddechom .Najlepszy seks jaki dotąd  miałam ... bo to nie był gwałt i wbrew twojej woli pomyślałam . Lężąc tak cały czas Luke był we mnie . Myślałam, że usnął więc  chciałam sama go wyjąc, ale jak wzięłam rękę na dół wiedział o co mi chodzi . Wyszedł ze mnie, a ja poczułam w sobie brak i pustkę . Luke położył się koło mnie, a ja oparłam głowę na jego klatce .
-Wiesz to był zdecydowanie najlepszy seks w moim nędznym życiu - powiedziałam , Luke chwycił moją dłoń i pocałował .
- W moim też , twoje życie nie może być nędzne naprawimy to , wiesz chciałem Ci to powiedzieć już dawno ale nie było okazji .... - zastanawiałam się co miał na myśli . Chwilę potem westchnął i powiedział.
-Zakochałem się w Tobie Cam .
Wszystkiego mogłam się spodziewać ale nie tego jak to możliwe że oboje się w sobie zakochaliśmy . Nie rozumiem tego . Chwilę milczałam , poczułam jak chłopak się spiął . Wyczułam , że to odpowiedni moment na odpowiedz .Już zaczął otwierać usta i zacząć coś mówić ale mu przerwałam .
-Tak się składa że ja też.
Od razu poczułam jego usta na moich . Przewrócił nas tak , że byłam pod nim . Cały czas nie odrywaliśmy się od siebie .  Nagle przerwał pocałunek i spojrzał w moje oczy , a ja w jego . Widziałam w nich miłość, troskę i na pewno iskierki szczęścia . Resztę nocy rozmawialiśmy o różnych rzeczach , trochę opowiedzieliśmy o sobie i takie tam . Nawet nie wiem kiedy usnełam w ramionach Luk'a .

POV: Luke 

Jezu , jestem taki szczęśliwy . Dziewczyna moich marzeń też się we mnie zakochała . Gdy tak na nią teraz patrze gdy śpi widzę jej zapłakaną twarz i tego sukinsyna dobierającego się do niej . Musze się dowiedzieć co dzieje się w jej domu . Tak łatwo nie odpuszcze. Gdy wstanę rano o wszystko ją wypytam . Chcę pomóc mojej królewnie . Nawet nie wiem kiedy usnąłem.

6 komentarzy:

  1. Suuuuupeeeeeer!!! Czekam na nexta :D <3 W ogóle to mam takie małe pytanko: jak się robi tą playlistę na górze strony?? Też taką chcę na moim blogu: http://weranda55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja brałam z tąd -->https://www.youtube.com/watch?v=CBbxznse53I#t=31 , a na bloga na pewno zajrzę :))

      Usuń
  2. Hej!
    Widać, że masz dobry pomysł na to opowiadanie, chociaż przyznam szczerze, że jest dość drastyczny. Co do samego pisania, musiałabyś zwrócić uwagę na kilka kwestii, a mianowicie:
    - Piszesz bardzo chaotycznie, postaraj się pisać proste i krótkie zdania, dzięki którym poprawi się przejrzystość tekstu.
    - Zwracaj większą uwagę na błędy ortograficzne, a przede wszystkim na INTERPUNKCJĘ. Brak przecinków, a nawet kropek strasznie utrudnia czytanie.
    - Nie ujawniaj wszystkich kart już w pierwszych rozdziałach, bo opowiadanie szybko stanie się nudne, a Tobie może zabraknąć ciekawych pomysłów.
    - Zwroty 'Tobie', 'Cię', 'Ciebie' w opowiadaniach piszemy z małej litery. Wiem, na początku sama miałam z tym problem, ale jeśli się przyłożysz to się uda!
    - I na koniec, wszystkie liczby lepiej wyglądają jeśli piszesz je słownie, a nie graficznie.
    Pozdrawiam i życzę sukcesów w pisaniu! :)

    PS. Zapraszam do mnie na nowy rozdział! :)

    http://seem-like-a-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ten komentarz wiele znaczy , postaram się poprawić :)

      Usuń
  3. Swietny rozdzial :* dobrze ze jest z Lukiem i ogolnie pasuja do siebie, fajnie jesli beda razem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww... To jest świetne! Cam + Luke = <3
    ***
    Kogo spotkać może dziewczyna na wakacjach? Czy po powrocie do Polski nadal będzie bezpieczna? Widziała go. Był i nagle zniknął. Czy uda jej się prowadzić spokojne życie wiedząc, że ktoś ją obserwuje? Co jeszcze może stać się w jej własnym domu?
    Blog o 1D!
    Zapraszam: http://opowiesco1diwieleinnych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń