sobota, 14 czerwca 2014

Rozdział 12

x Nie ma 5 komentarzy ale jest przeszło 1000 wyświetleń, to dlatego nowy , ale krótki rozdział . Postaram się dodać też jutro , albo w poniedziałek :) 



Oderwałam jedną rękę od barierki , potem drugą . Zostało mi tylko zrobić krok do przodu . Za sobą słyszałam płacz Anastazji i krzyki Liama , abym tego nie robiła . Wystawiłam jedną nogę i czułam jak zaczynam spadać . Zamknęłam oczy , ale ...
Ale nagle poczułam jak ktoś mnie łapie za rękę . Otworzyłam szybko oczy i zobaczyłam Nialla .Był za barierką . Jedną ręką się trzymał barierki, a drugą ręką trzymał mnie . Po woli moja ręka zaczęła się wysuwać z jego . W pewnym momencie poczułam jak tracę ciepło jego dłoni . Myślałam, że to na prawdę koniec , ale znowu coś mi w tym przeszkodziło . Nie coś , a raczej ktoś . Niall złapał mnie dwoma rękami , ale sam nie mógł za bardzo utrzymać rónowagi . Pomagał mu Liam , ale jemu za bardzo nie wychodziło trzymanie Nialla. 
-Puść mnie , nie chcę , aby ci się coś stało . Proszę zrób to dla mnie  . 
-Nigdy cię nie puszczę  , za bardzo cię kocham . 
-Jeśli ty sam tego nie zrobisz , zginiemy razem . 
-Jeśli to miało mnie przekonać , nie udało ci się . Wolę zginąć z tobą niż bez ciebie .
-Nie mów tak . Twoi przyjaciele będą cierpieć . Mi już nikt nie pozostaje .
- A ja ? 
- Ty też nie . Przykro mi , daj mi umrzeć . 
-Nigdy nie pozwolę ci tak skończyć . 

Kilka minut wcześniej . Anastazja .

Nie może mi tego zrobić , nie może skoczyć. Niall próbuje ją jakoś przekonać , ale wiem jaka jest . Muszę coś zrobić , aby znależć się na dole . MOTORÓWKA! Szybko zbiegłam na dół i wzięłam motorówkę . Obszukałam wszędzie jakiegoś materaca , czy czegoś miękkiego , aby jak Cam spadła nie zabiła się , tylko upadła miękko . ZNALAZŁAM ! Był w 3 motorówce. Szybko ją uruchomiłam i podjechałam pod most . Zauważyłam Nialla za barierką trzymającego Cam dwoma rękami . Czy on jest mądry ? Przecież mogą się obydwoje zabić . Widziałam , że rozmawiają  . Niall przez przypadek wychylił się za bardzo przez podmuch wiatru , nie utrzymał Camilli , ale jego złapała jakaś ręka . Niall ani przez chwilę nie oderwał wzroku od mojej przyjaciółki . Camilla spadała prosto na dmuchany materac . Była coraz bliżej , usłyszałam krzyk Nialla , że ją kocha i dołączy do niej jak najszybciej . Usłyszałam wielki huk. Camilla spadła na materac , na szczęście , że nie po za nim . Podbiegłam szybko do przyjaciółki i zobaczyłam czy oddycha . Tak , czuć puls . Zadzwoniłam szybko po karetkę tłumacząc co się stało i gdzie się znajduje poszkodowana . Zadzwoniłam do Liama , bo tylko jego numer miałam  .Odebrał zaraz po pierwszym sygnale . 
-Ana gdzie jesteś ? Cam spadła z mostu . Nie wiem czy żyje .
-Liam spokojnie . Żyje . Spadła na materac na motorówce . Jestem z nią na brzegu . Przyjdzcie tu .-powiedziałam to i się rozłączyłam . 
Po niecałych 2 minutach zobaczyłam jak Niall biegnie , a tuż za nim Liam . Chłopak szybko podbiegł do dziewczyny i pocałować ją w czoło . Wytłumaczyłam im , że za chwile podjedzie karetka . Niall mi dziękował , że wpadłam na taki pomysł . Po nie całych 5 minutach usłyszeliśmy karetkę . Szybko zabrali Cam i Nialla . Tylko jemu udało się zabrać w tym samochodzie. Razem z Liamem zamówiliśmy taksówkę do szpitala . Po nie całym kwadransie byliśmy w środku . Zauważyliśmy na krzesełkach siedzącego , ze spuszczoną głową Nialla . Szybko do niego podbiegłam i zaczęłam się wypytywać co się stało . 
-Podobno żle z nią . 
-Ale jak to przecież nie spadła na deski tylko na materac .
-No tak , ale ma wstrząs mózgu , bo spadła z dużej wysokości . 
-Nie , to nie możliwe . I co teraz z nią będzie ? 
-Nie wiem , ale narazie lekarz gadał coś , że może nie pamiętać ostatnich dwóch miesięcy . 

POV:Cam

Usłyszałam jak ktoś coś szepcze .Poczułam jak ktoś łapie moją ciepła dłoń . Próbowałam otworzyć oczy , ale na marne . Spróbowałam jeszcze raz i mi się udało . Zobaczyłam chłopaka , który trzymał moją rękę . SPojrzałam na niego , ale nie wiedziałam kim jest . Szybko wyrwałam rękę i spojrzałam na resztę sali . Po drugiej stronie mojego łóżka stała Anastazja . Co ja robię w szpitalu ? Kim jest ten blondyn , który siedzi na krześle ? Gdzie są moi rodzice ? Czemu nie ma ze mną Cola ? Tyle pytań zero odpowiedzi . Postanowiłam zapytać się chłopaka kim jest i co tutaj robię .
-Kim jesteś i  jeśli wiesz co robię w szpitalu , proszę powiedz mi to . 
-Nie pamiętasz mnie ? 
-Niestety , a powinnam ? 
-Tak,jestem twoim ...

10 komentarzy:

  1. Witaj.
    Czytając rozdział, zrozumiałam, że bohaterka próbuje popełnić samobójstwo. Nie udało jej się. Zdradź, jakie twoim zdaniem emocje miała wywoływać ta sytuacja? Grozę, smutek? Jeśli właśnie to masz na myśli, wiedz, że nie odczułam nic. Nie ujęłaś żadnych wspomnień ani przemyśleń bohaterki, żadnego opisu, który mógłby zauroczyć. Jedynie płacz Anastazji i Nialla, próbującego ratować Camilę. Może nie tylko wartka akcja się liczy? Oprócz tego boli mnie twoje zastosowanie znaków interpunkcyjnych. Dlaczego przed przecinkiem lub kropką robisz spację? To najzwyklejszy błąd, który sprawia, że mam ochotę na kogoś nakrzyczeć.
    Reasumując, zrobiłaś parę błędów ortograficznych, mnóstwo interpunkcyjnych. Zdarzenie ujęłaś tak jakby Camila prawie w ogóle nie myślała, nie wiem jak to określić. Mimo tego, bardzo podobała mi się wymiana zdań pary. Słowa były delikatne, trafiające prosto w serce. Z chęcią zerknę na kolejny rozdział i mam nadzieję, że zauważę same pozytywy.
    Życzę sukcesów.
    Apalogie, xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za koma , ale rozdział nie był nawet sprawdzony, pisałam go na szybko za 1000 wyświetleń , jak jutro będę miała czas sprawdzę błędy.

      Usuń
  2. Rozdzial Swietny :* tak sie ciesze ze ona przezyla nawet nie wiesz jak. Tylko czy ona stracila pamiec? to bedzie straszne bo Cam nie pamieta kto to Niall. Ohh mam nadzieje ze szybko odzyska swiadomosc. Czekam na nn i Sciskam i Pozdrawiam Cie mocno <3 Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki , dużo dla mnie znaczy, że ktoś to czyta :))

      Usuń
  3. Ona musi go pamiętać !!!!!!!!!! Proszę powiedz ze ona straciła pamięć tylko chwilowo i odzyska pamięć w następnym rozdziale.Mam nadzieje ze dodasz jutro rozdział. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, że nie dodaje rozdziału, ale nie mam czasu . NIe wiem , zależy od mojego humorku hahhahah :))

      Usuń
  4. Dopiero teraz zaczęłam czytać i na 100% zostaje ;D Ale mam proźbe mogłabyś dać zakładke "obserwowani" żebym wiedziała czy jest już nowy rozdział, byłabym wdzięczna <3 Rozdział świetny, jak w sumie całe opowiadanie, Niall serio kocha Cam, tak wgl to w moim opowiadaniu o Niallu też główna bohaterka ma na imie Camilla haha przypadek? Gdybyś chciała wpaść to zostawiam link i czekam na nexta <3 http://love-changed-our-life.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, że czytasz , na pewno też zajrzę na twojego bloga .
      Nie sądzę, że to przypadek .hahahah .

      Usuń
  5. To było cudowne :')))
    Cam ma wstrząs mózgu?
    Co z Ni i Cam, co z nimi?! :(((
    Liczę że będą ze sobą...
    No nic, ja lecę czytać kolejny :)) <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoim??? Muszę czytać dalej :)
    ***
    Kogo spotkać może dziewczyna na wakacjach? Czy po powrocie do Polski nadal będzie bezpieczna? Widziała go. Był i nagle zniknął. Czy uda jej się prowadzić spokojne życie wiedząc, że ktoś ją obserwuje? Co jeszcze może stać się w jej własnym domu?
    Blog o 1D!
    Zapraszam: http://opowiesco1diwieleinnych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń